Je pěkně hektická předvánoční doba, ale i tak napíšu aspoň něco málo...
Projekt T2b se rozjíždí a mám z něj velkou radost.
A to hlavně díky Vám, kteří píšete, podporujete a postrkujete k další práci...světlo na konci tunelu svítí čím dál víc :-)
V registru máme 25 TéDvojek a další jsou na cestě. Na FB máme 71 přátel...mno jo no...podlehl jsem a dal to i na tu asociální síť.
Pracovně zajišťujeme:
doladění detailů na Sašově westfálce - nová řadička EMPI, bílé blinkry, ramínka stěračů a stěrače. Další drobnosti se prozatím odsouvají.
Dušanovi se pouštím do nového motoru, tentokrát do Typu 4. Je to motor z hasičského busa, který má najeto 91 000km.
Mezi téměř dodělanou práci se řadí motor 1200, 34PS pro Marka, do VW Brouka. Chybí již jen nějaká kosmetika a nastartovat.
Zde proběhla kompletní rozborka, přeměření, vyčištění, nová ložiska, výměna 3 válce, repas karbece, opískování a nalakování plechů, oprava a našopování výměníků a výfuku.
Před:
Po:
Pro kamaráda repasuji hlavu, kde prasklo vodítko a pomlátilo spalovací prostor.Takže jsou objednána nová vodítka a hlava bude očištěna suchým ledem.
A vodítko po rozpadu:
Jako další hračku jsem si zaparkoval do dílny motor do lodě. Požadavek zní jasně:
Prostě už nechci řadit!!!
Takže udělat konverzi z převodovky 1203 na Lewo. Myslím, že to bude hezká taškařice...
Zatím jen sedím na židličce a pokuřuji doutníčky :-)
A konečně, aby kovářovic kobyla nechodila bosa...pustil jsem se do repase topení BN-6.
Kabeláž je již téměř hotová, plechy opískovány a čeká se jen na lázeň pozinku.
Tak to je snad pomalu vše, co je nyní na dílně rozděláno.
Přeji Vám hezký předvánoční čas a věřte, že to stále je koníček a nechci to dělat na full-time.
V prosinci zase něco napíšu :-)
Vašek